КАК ОТЗИВИТЕ В GOOGLE ВЛИЯЯТ НА ВАШЕТО SEO КЛАСИРАНЕ?

stephen-phillips-hostreviews-co-uk-shr_Xn8S8QU-unsplash
Отзивите в Google са изключително важен параметър, когато става въпрос за оптимизация на търсачки (SEO). Те не само влияят на общите решения на клиентите, но и играят изключително важна роля за класирането на вашата страница в Google. Нека бъдем честни, по-голямата част от потребителите не биха се опитали да търсят по-нататък вашия уебсайт, ако той не се показва на първата страница от резултатите на търсачката. Точно затова трябва да се уверите, че постоянно подобрявате и работите върху SEO ефективността на вашият уебсайт.

ЗНАЧЕНИЕТО НА ОТЗИВИТЕ В GOOGLE ЗА SEO КЛАСИРАНЕ

Google Reviews са важни, защото могат да ви донесат много органичен трафик и взаимодействия, благодарение на обратната връзка на вашите клиенти. Рецензиите са безплатен SEO бустер, и са особено ефективни за местни фирми.
Онлайн прегледите оформят очакванията на клиентите за вашия бизнес. Google непрекъснато проверява дали можете да ги достигнете или надхвърлите и съответно повишава или понижава класационния ви рейтинг. Взема се под внимание какво са казвали хората за вашата марка и относително – какъв е бил вашият отговор на техните запитвания. Търсачката ще покаже информацията за вашата компания, само когато се увери, че потребителите ще имат достъп до автентична и надеждна услуга, отговаряща на тяхното търсене. Като собственик или представител на бизнес трябва да осигурите правилното управление на прегледите и референциите от своите клиенти. Ценна статистика от Forbes:
  • 84% от потребителите се доверяват на онлайн рецензии толкова, колкото и на препоръка от приятел или член на семейството;
  • 74% от клиентите биха се доверили повече на местен бизнес с положителни отзиви;
  • 67,7% от решенията за покупка са повлияни от онлайн отзиви.

SEO ПРЕДИМСТВА ОТ GOOGLE РЕВЮТА

Не е изненада, ако Google Reviews не изникне в главата ви, когато мислите за SEO. Класирането в търсачките зависи от много фактори и въпреки че отзивите са мощна функция за насърчаване на разпознаваемостта и доверието в марката, те често се подценяват, по скоро от непознаване на тяхната важност и действие. Автентичните клиентски отзиви изпращат сигнал до Google, че вашият бизнес е законен и надежден. Стремежът да изпреварите своите конкуренти онлайн е основна цел, когато се стремите да развиете бизнес си. Ето списък на предимствата на SEO, които биха били предоставени от получаването на редовни отзиви и препоръки:

GOOGLE СЕ ДОВЕРЯВА НА ОБРАТНАТА ВРЪЗКА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Google счита клиентските отзиви за надежден източник на информация за автентичността и
надеждността на вашия бизнес.

Често се доверява на потребителската обратна връзка като
форма на социално доказателство повече, отколкото би се доверил на вашия уебсайт.
Писането на рецензия (положителна или отрицателна) дава на клиентите голяма сила, тъй като
рецензиите изпращат сигнали до Google, които могат да изградят или да разрушат онлайн
присъствието на вашия бизнес.

Що се отнася до класирането, трябва да сте наясно, че дори да
изиграете всичките си карти направо в SEO играта на уеб страницата, референциите могат да
навредят на репутацията ви и дори да повлияят на позицията ви в резултатите от търсенето.
Правилното управление на прегледите може да осигури най-високо класиране,
което ще подсигури разширяване и разрастване на бизнеса ви дългосрочно.

КЛИЕНТИТЕ ПИШАТ, GOOGLE ЧЕТЕ

Представете си, че вашите клиенти всъщност са създатели на съдържание.

Когато напишатотзив, алгоритмите на Google го прочитат и определят какъв е вашият бизнес, какво предлага и как работи. Целият текст в рецензиите се счита от Google за висококачествено съдържание, което повишава вашето SEO за определени ключови думи (които клиентите са използвали, за да опишат своя опит). Тези ключови думи биха били подходящи за вашия бизнес модел, качество на продукта и услугата, местоположение и т.н. Всеки път, когато клиент остави отзив, Google има ново свежо съдържание за обхождане. Това е отлична възможност да увеличите общата видимост на вашия бизнес при това безплатно.

Рецензиите добавят висока SEO стойност. Ако успеете да стимулирате клиентите да оставят обратна връзка онлайн, можете да изградите силна база отзиви с изискано съдържание. Google харесва това и ще ви възнагради.

ВИСОКИТЕ ЗВЕЗДИ ВОДЯТ ДО ПОВЕЧЕ КЛИКОВЕ

Цялостното SEO представяне зависи от ключови думи, кликвания и връзки; времето, което потребителите прекарват на страницата и взаимодействията, които имат с нея. Въпреки това Google също харесва, когато бизнесът се свързва и така да се каже общува с клиентите.


Има два основни метода за взаимодействие с клиенти в Google My Business – чрез функцията за въпроси и отговори и чрез отговаряне на отзиви. Правилните и навременни отговори на референциите на потребителите изпращат положителни сигнали до Google. Такива взаимодействия показват, че цените клиентите си, търсите тяхното удовлетворение, оценявате техните съвети и вземате под внимание оплакванията, за да се подобрявате и усъвършенствате.

ОТГОВОРЯВАНЕТО НА ОТЗИВИ В GOOGLE УВЕЛИЧАВА ВЗАИМОДЕЙСТВИЯТА

Ако пренебрегнете клиент, който ви е оставил отзив, вашият бизнес ще изглежда небрежен по отношение на удовлетвореността на клиентите. Това по определен начин ще означава, че оплакването е основателно, защото отказвате да се ангажирате, да разрешите и дори да забележите проблема. Като не отговорите на една лоша рецензия, може да загубите потенциални дългосрочни клиенти, които са видели колко неангажиран изглеждате.

УПРАВЛЕНИЕ НА РЕВЮТА ЗА ПО-ВИСОК РЕЙТИНГ

Управлението на прегледите е изключително важно за поддържане на високото ви класиране и добра онлайн репутация. Отзивите на потребителите могат да бъдат ефективен начин да повишите видимостта си в търсачката на Google и да разграничите бизнеса си от конкуренцията. Всичко, което трябва да направите, е да научите как да изисквате, контролирате и администрирате отзивите на вашите клиенти.

Хората, взаимодействащи с вашия уебсайт и обяви, имат огромно влияние върху вашите SEO усилия, така че не можете да оставите всичко на случайността. Тук Staello идва с решение, което прави живота ви по-лесен. С нашия инструмент за управление на прегледи ще можете лесно да заявявате, наблюдавате и отговаряте на прегледи в Google своевременно.

Готови ли сте да подобрите класирането си?

Ние сме тук, за да ви помогнем да се откроите. Изпратете ни съобщение: contact@staello.com

или просто се обадете на +359 (0) 876 717 104

 

Leave a comment