ЗНАЧЕНИЕТО НА ОТЗИВИТЕ В GOOGLE ЗА SEO КЛАСИРАНЕ
- 84% от потребителите се доверяват на онлайн рецензии толкова, колкото и на препоръка от приятел или член на семейството;
- 74% от клиентите биха се доверили повече на местен бизнес с положителни отзиви;
- 67,7% от решенията за покупка са повлияни от онлайн отзиви.
SEO ПРЕДИМСТВА ОТ GOOGLE РЕВЮТА
GOOGLE СЕ ДОВЕРЯВА НА ОБРАТНАТА ВРЪЗКА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Google счита клиентските отзиви за надежден източник на информация за автентичността и
надеждността на вашия бизнес.
Често се доверява на потребителската обратна връзка като
форма на социално доказателство повече, отколкото би се доверил на вашия уебсайт.
Писането на рецензия (положителна или отрицателна) дава на клиентите голяма сила, тъй като
рецензиите изпращат сигнали до Google, които могат да изградят или да разрушат онлайн
присъствието на вашия бизнес.
Що се отнася до класирането, трябва да сте наясно, че дори да
изиграете всичките си карти направо в SEO играта на уеб страницата, референциите могат да
навредят на репутацията ви и дори да повлияят на позицията ви в резултатите от търсенето.
Правилното управление на прегледите може да осигури най-високо класиране,
което ще подсигури разширяване и разрастване на бизнеса ви дългосрочно.
КЛИЕНТИТЕ ПИШАТ, GOOGLE ЧЕТЕ
Представете си, че вашите клиенти всъщност са създатели на съдържание.
Когато напишатотзив, алгоритмите на Google го прочитат и определят какъв е вашият бизнес, какво предлага и как работи. Целият текст в рецензиите се счита от Google за висококачествено съдържание, което повишава вашето SEO за определени ключови думи (които клиентите са използвали, за да опишат своя опит). Тези ключови думи биха били подходящи за вашия бизнес модел, качество на продукта и услугата, местоположение и т.н. Всеки път, когато клиент остави отзив, Google има ново свежо съдържание за обхождане. Това е отлична възможност да увеличите общата видимост на вашия бизнес при това безплатно.
Рецензиите добавят висока SEO стойност. Ако успеете да стимулирате клиентите да оставят обратна връзка онлайн, можете да изградите силна база отзиви с изискано съдържание. Google харесва това и ще ви възнагради.
ВИСОКИТЕ ЗВЕЗДИ ВОДЯТ ДО ПОВЕЧЕ КЛИКОВЕ
Цялостното SEO представяне зависи от ключови думи, кликвания и връзки; времето, което потребителите прекарват на страницата и взаимодействията, които имат с нея. Въпреки това Google също харесва, когато бизнесът се свързва и така да се каже общува с клиентите.
Има два основни метода за взаимодействие с клиенти в Google My Business – чрез функцията за въпроси и отговори и чрез отговаряне на отзиви. Правилните и навременни отговори на референциите на потребителите изпращат положителни сигнали до Google. Такива взаимодействия показват, че цените клиентите си, търсите тяхното удовлетворение, оценявате техните съвети и вземате под внимание оплакванията, за да се подобрявате и усъвършенствате.
ОТГОВОРЯВАНЕТО НА ОТЗИВИ В GOOGLE УВЕЛИЧАВА ВЗАИМОДЕЙСТВИЯТА
УПРАВЛЕНИЕ НА РЕВЮТА ЗА ПО-ВИСОК РЕЙТИНГ
Управлението на прегледите е изключително важно за поддържане на високото ви класиране и добра онлайн репутация. Отзивите на потребителите могат да бъдат ефективен начин да повишите видимостта си в търсачката на Google и да разграничите бизнеса си от конкуренцията. Всичко, което трябва да направите, е да научите как да изисквате, контролирате и администрирате отзивите на вашите клиенти.
Хората, взаимодействащи с вашия уебсайт и обяви, имат огромно влияние върху вашите SEO усилия, така че не можете да оставите всичко на случайността. Тук Staello идва с решение, което прави живота ви по-лесен. С нашия инструмент за управление на прегледи ще можете лесно да заявявате, наблюдавате и отговаряте на прегледи в Google своевременно.
Готови ли сте да подобрите класирането си?
Ние сме тук, за да ви помогнем да се откроите. Изпратете ни съобщение: contact@staello.com
или просто се обадете на +359 (0) 876 717 104